Friday, October 28, 2011

kerja kahwin saya



aku ni cerewet org nya. ada jak yg nda ngam kalau org lain yg tolong buatkan apa2 la yg berkaitan dgn hal2 aku. padahal benda tu kecil dan senang jak, trus jadi susah kalau suda aku yg masuk campur haha. so bila ada yg nda ngam, mula la mau marah. tapi aku cepat kesiankan org. so bila kesian, nda jadi marah. tapi sendiri makan hati. padan muka la kan?


utk mengelakkan dr terus marah2 org dan makan hati, jalan terbaik ialah 'buat lah kerja kau sendiri'. salah ka nda cantik ka senget ka, kau marah la diri sendiri. makan lah hati diri sendiri. jangan babit kan org lain sudah. faham kau nani? =P


well, itu lah 2 gambar yg sempat aku ambil masa aku sibuk2 buat kerja. hasil kerja tangan pengantin sendiri ok? kau mampu? haha!


buat ala kadar jak, 'simple but nice' itu slogan utk wedding aku. mesti mau ada slogan ok, kau ada? hahaha kena lagi!


buat masa ni, aku sangat berpuas hati la dgn hasil kerja tangan aku. tp aku cuma mampu buat itu jak seperti dlm gambar. lain2 aku nda mampu la woi. setakat print & lekat tag tu, anak jiran sebelah aku pun pandai.


fyi, semua nya bukan la 100% aku yg buat. aku juga menerima bantuan ikhlas dr mereka2 yg beramal secara tdk langsung, mom and my sista. words not enough to thank them la kan org Ida'an bilang. hahahaha!

No comments:

Post a Comment