Friday, October 28, 2011

Peach / Soft Orange / Milky Orange dan yang sewaktu dengannya


color theme ni aku ada upload di Facebook juga. in case kamu terlepas pandang, 
aku ulang upload di entry ni. ada aku kesah kau bosan? =P


ini color theme utk Majlis Sanding. Peach color atau Soft Orange. 
memandangkan aku belum tgk baju kahwin aku, so the exact color pun aku nda pasti la yg mana 1. 
yang penting color aku request adalah SOFT ORANGE,
atau Peach la orang Bajau selalu sebut hahaha!

untuk para tetamu dan family pulak, tiada bebanan la utk color theme ni.
boleh guna apa color saja, tiada bantahan. selagi menepati citarasa org Melayu.
mcm mana citarasa org Melayu? antaranya adalah bersih dan sopan.
ciri-ciri Perempuan Melayu? of course la ayu dgn berbaju kurung.
lantak kau la kurung moden ka, kurung kuno ka, janji kau pakai baju la.
pakai sedondon sangat-sangat la di hargai di hari penuh makna ini.
kenapa bermakna? sebab ini la yang di tentukan Allah.

senyum ok senyum, cakap lebih2 kau kena petir nanti =D

No comments:

Post a Comment